איפה עושים ספורט


גונן לזר

רגר רגר רגר 

לפעמים האופציה הבנאלית היא הטובה ביותר, במיוחד אחרי השיפוץ המסיבי שהרחוב עבר. לא משנה מאיפה תצאו מרגר אפשר לרוץ הרבה ועל מישור. המדרכה ארוכה ומיועדת לריצה ומתאימה גם לריצות ארוכות וגם לספרינטים. 

אפשר לתפור על הכביש מסלולי ריצה לפי רמת הקושי שלכם ובמקרה הכי גרוע שבו תכננתם לרוץ יותר משאתם מסוגלים תמיד אפשר לעלות על אוטובוס באחת מהתחנות על הכביש. 

                                                                         קרדיט: באדיבות משרד צור וולף אדריכלי נוף.

פארק מרמלדה

לא רחוק מתחנת הרכבת של האוניברסיטה מסתתר לו הפארק הזה. אנונימי ביחס לסופרים אבל מקום לא פחות טוב לאימון. במקום יש מסלול ריצה של 2 ק"מ ככה שאם אתם מתכננים להתחיל עכשיו להיכנס לכושר זה המסלול להתחיל בו. 

חוץ מזה במקום יש מגרש כדורעף חופים ואזור מתקני כושר. אז נכון אולי לא תצאו מביקור מהפארק הזה ותראו כמו דה רוק, אבל זה המקום להתחיל ממנו את המסע לשם.

                                                                         קרדיט: באדיבות דייגו מיטלברג עבור עיריית באר-שבע.

בבית 

עזבו אתכם מלצאת החוצה, למי יש כוח. הקורונה סגרה את חדרי הכושר אבל היא גילתה לנו עולם של כושר ביתי. אין יותר תירוצים, עכשיו אפשר להתאמן בלי להרגיש את מזג האוויר ובלי שאחרים יסתכלו עלינו בזלזול, בזמן שאנחנו מנסים להבין איך מתקני הכושר עובדים. אז נכון, ריצה זה קצת מורכב יותר לעשות בתוך הבית אבל יש אינסוף אימונים שונים שאפשר לעשות, אם יש מרפסת אפילו יותר טוב. 

השמועה אומרת שסטודיו פוזיטיב עושה מלא אימונים שונים בזום אז אם אתם בעניין של יוגה או של אימון כוח שווה לבדוק (ובכללי, יוטיוב מלא באימונים ביתיים אז אין יותר תירוצים).

פארקי כושר ברחבי העיר

בקישור הזה תוכלו לראות רשימה של כל מתקני הכושר שברחבי העיר. אז בפעם הבאה שתרצו הפוגה קצרה מההליכה\ריצה למהירים שבינינו, חפשו את המתקנים שצפויים להיות במסלול שלכם ותהנו מכושר קצת אחר. מבטיחים לא להסתכל בשיפוטיות.

גוגל פיט

יש מלא אפליקציות כושר מומלצות וטובות מזאת, פשוט היא מותקנת כבר על הרבה מכשירי אנדרואיד. גם אם אתם לא רוצים להיכנס לכושר ולהיות באדי-בילדרים, ההמלצה היומית היא ללכת 10,000 צעדים ביום. 

הטלפון ממילא בכיס שלנו כל היום, אז שווה לראות באפליקציה כמה צעדים עשינו והאם אנחנו עומדים בהמלצה.

 עכשיו שאנחנו (מנסים להיות) כל היום מול הזום ושיעורי הבית, כדאי להיות עם יד על הדופק ולראות שאין מצב שיש ימים שלמים שההליכה היחידה שלנו היא מהחדר למקרר.